Accés a la informació

Dimecres, 5 agost 2020

Equip de Govern

Alcaldessa

  • Projecte Oliva

    alcaldessa

    Yolanda Pastor Bolo

    Participació ciutadana

    • Impulsar la formació d'associacions.
    • Redacció i negociació de la Carta de Participació Ciutadana.
    • Participar en el desenvolupament de les associacions com a representant de l'administració.
    • Coordinar les associacions de veïns amb l'ajuntament.
    • Impulsar un pacte cívic. Coordinar el Servei d'Atenció al Ciutadà.
    • Coordinar les activitats públiques o festives, de les delegacions de caràcter social i de participació ciutadana.
    • Planificació i coordinació dels centres de participació ciutadana i del Centre Polivalent.
    • Dirigir i gestionar l'ús del parc de l'Hort de la Bosca.

    Gent gran

    • Organització dels actes del Dia de la Gent Gran i d’altres que se celebren.
    • Coordinar les associacions de jubilats.
    • Coordinar la Llar de Jubilats i Pensionistes
    • Promoure programes per a millorar la qualitat de vida de la gent gran.
    • Promoure accions de jubilació activa.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

Regidors/es

  • Projecte Oliva

    Joan Mascarell Alemany

    Recursos Humans

    • Proposta de Plantilla i Relació de Llocs de Treball.
    • Proposta i gestió de Plans de Reordenació dels Recursos Humans.
    • Negociació col·lectiva amb els representants legals del personal.
    • Llicències i permisos del personal.
    • Reconeixement de serveis prestats.
    • Resolució de situacions administratives i jubilacions.
    • Règim disciplinari.
    • Control horari.
    • Prevenció de Riscos Laborals i Salut Laboral del personal.
    • Proposta de l’Oferta Pública d’Ocupació.
    • Selecció i provisió de llocs de treball.
    • Promoure accions i plans de formació per al personal laboral i funcionari.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Modernització de l’administració

    • Avançar en la implantació de les tecnologies de la informació i les comunicacions a l’Ajuntament d’Oliva.
    • Millorar i adequar les infraestructures i els processos telemàtics dels serveis públics.
    • Fomentar, en coordinació amb la delegació de Participació Ciutadana, la interactuació dels ciutadans amb els serveis públics, a través de les noves tecnologies.
    • Implantació de la xarxa sense fils municipal: WiFi
    • Implantació de la signatura electrònica en les relacions de l’Ajuntament d’Oliva amb els ciutadans.
    • Implantació de solucions telemàtiques per tramitar procediments administratius de manera remota, com el registre virtual, tramitació de llicències urbanístiques, padró, descàrrega de rebuts, gestió d’autoliquidacions, consulta de situacions tributàries, etc.
    • Dirigir, gestionar i coordinar els serveis informàtics.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Ocupació i Empresa

    • Llicències i permisos del personal.
    • Reconeixement de serveis.
    • Situacions administratives i jubilacions.
    • Règim disciplinari.
    • Selecció i provisió de llocs de treball.
    • Negociació col·lectiva.
    • Promoure accions de formació per a la inserció laboral de la població aturada.
    • Organitzar estadístiques de treball, posant-les en relació amb les necessitats d’ocupació de les empreses.
    • Formació de Tallers d’Ocupació i altres instruments de foment de l’ocupació.
    • Dirigir i gestionar cursos de formació.
    • Dirigir i gestionar els convenis entre el SERVEF i les corporacions locals en temes d’ocupació.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Esports

    • Representar l’administració local en aquells organismes que es creen per a la gestió de l’esport.
    • Supervisar el funcionament dels òrgans gestors que es creen.
    • Promoure accions davant dels organismes autonòmics, la diputació i l’estat per aconseguir recursos.
    • Supervisar les instal·lacions esportives.
    • Proposar les millores d’infraestructura que requereixen les instal·lacions esportives.
    • Supervisar i dirigir els Serveis Esportius Municipals.
    • Coordinar amb l’Assemblea Local d’Entitats Esportives d’Oliva (ALEEO)
    • Proposar subvencions i convenis a les Associacions esportives.
    • Fomentar i coordinar l’esport escolar, escoles esportives i esport de natura.
    • Fomentar l’associacionisme esportiu.
    • Potenciar els esports autòctons.
    • Subscriure en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovat amb anterioritat pels òrgans competents.
  • UCIN

    Salvador Llopis Ibiza

    Turisme i Platges

    • Plans i programes per a potenciar el turisme.
    • Supervisar les Oficines Municipals de Turisme i altres òrgans i entitats creades amb la finalitat de potenciar el turisme.
    • Proposar accions encaminades al desenvolupament del Pla Estratègic de Turisme.
    • Precedir la permanent del Consell Local de Turisme i de qualsevol òrgan municipal de Turisme, en absència de l'Alcaldia.
    • Proposar noves infraestructures en matèria de turisme.
    • Canalitzar les relacions amb entitats públiques i privades de naturalesa turística.
    • Promoure les festes d'interés turístic en col·laboració amb les delegacions esportives, joventut i festes.
    • Fer el seguiment i control dels certificats de qualitat i banderes blaves, amb les seues normes.
    • Actuacions de millora d'espais naturals en platges: cordó dunar, en col·laboració amb la delegació de Medi Ambient.
    • Subscriure en representació de l'ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
    • Proposar noves infraestructures en matèria de platges.
    • Promoure el Pla d'instal·lacions temporals i serveis de platja i zones turístiques en col·laboració amb altres àrees municipals.
    • Fer el seguiment i control dels certificats de qualitat i les seues normes.
    • Actuacions de millora d'espais naturals en platges: cordó dunar, en col·laboració amb la delegació de Medi Ambient.
    • Subscriure en representació de l'Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat dels òrgans competent.
  • Projecte Oliva

    Joan Mata Cots

    Planejament, Disciplina, Gestió urbanística, Habitage i mobilitat

    • Dirigir la revisió del PGOU.
    • Proposta de modificació de les normes urbanístiques.
    • Rebre i coordinar les demandes d’informes que genere la delegació de medi ambient en matèria d’estudi, disseny i projectes de futur.
    • Promoure l'aprovació de Plans Parcials, així com de la resta d'instruments de planejament urbanístic.
    • Promoure les actuacions urbanístiques.
    • Proposta de convenis urbanístics.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
    • Gestió urbanística.
    • Habitatge i mobilitat

    Patrimoni i Contractació

    • Patrimoni i Inventari de Béns.
    • Adquisició i alineació de béns.
    • Alteració de la qualificació jurídica de béns.
    • Formes d’utilització de béns de domini públic.
    • Cessió de béns.
    • La coordinació, seguiment i impuls de les propostes d’inici de contractació remeses per les diferents àrees al Servei de Contractació.
    • L’aprovació dels contractes d’obres, serveis i subministraments, gestió de serveis públics, contractes administratius especials i contractes privats si el seu import no supera el 10 per cent dels recursos ordinaris del pressupost, ni en qualsevol cas la quantia de sis milions d’euros
    • L'adjudicació de concessions sobre els béns i adquisició de béns immobles i drets subjectes a la legislació patrimonial si el seu valor no supera el 10% dels recursos ordinaris del pressupost ni l’import de tres milions d’euros, així com l’alienació del patrimoni, si el seu valor no supera el percentatge ni la quantia indicada.
    • L’aprovació dels contractes menors de tota índole conforme a l’establert a les Bases d’Execució del Pressupost.
    • L’aprovació dels Projectes d’obres i de serveis quan siga competent l’Alcaldia per a la seua contractació o concessió i estiguen previstos al pressupost.
    • Designació de la direcció facultativa de l’obra i nomenament del responsable dels contractes.
    • L’aprovació dels Plans de Seguretat i Salut.
    • L’aprovació de les revisions de preus, devolucions de fiances i qualssevol actes d’execució del contracte administratiu que no corresponguen per disposició legal al Ple de la Corporació.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
  • Projecte Oliva

    Mario Vidal Parra

    Hisenda

    • Gestió pressupostària
    • Comptes municipals.
    • Hisenda i gestió tributària.​

    Educació

    • Promoure i planificar l’EPA
    • Col·laborar amb l’administració educativa en la creació, construcció i manteniment dels centres docents públics.
    • Vigilar el compliment de l’escolarització obligatòria, en coordinació amb la delegació de benestar Social.
    • Planificar, organitzar i controlar les diferents ofertes educatives.
    • Canalitzar les demandes del sector educatiu, tant pel que fa a recursos materials com d’infraestructura.
    • Proposar la creació de noves infraestructures educatives.
    • Gestionar el transport escolar
    • Supervisar el bon funcionament de les escoletes infantils municipals.
    • Supervisar i coordinar l’activitat del Gabinet Psicopedagògic municipal als col·legis públics
    • Ostentar la representació de l’alcaldia en el Consell Escolar Municipal i a la Comissió Municipal d’escolarització.
    • Promoure beques i ajudes a l’estudi.
    • Direcció i gestió del parc d’educació viària.
    • Coordinació del manteniment i la neteja dels centres escolars
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.​
  • Projecte Oliva

    Maria Bertomeu Mena

    Comunicació i Informació a la ciutadania

    • Col·laboració i assessorament en les estratègies de comunicació de la Corporació.
    • Disseny i planificació de campanyes informatives institucionals generals, sense perjudici de les específiques de cadascuna de les delegacions.
    • Difusió d’informació corporativa i institucional a través de la web municipal i xarxes socials.
    • Coordinació i participació en l’elaboració de suports o materials informatius i/o per a campanyes: díptics, butlletins, cartells, etc.
    • Notes i dossiers de premsa i posterior difusió als mitjans de comunicació, que siguen confeccionades per cadascuna de les delegacions.
    • Suport i assessorament a les entitats en material de difusió.
    • Desenvolupar els Plans de Comunicació i imatge atenent a les estratègies i directrius aprovades.
    • Planificació i elaboració del Butlletí d’Informació Municipal i d’altres mitjans d’informació municipal.
    • Relació amb els mitjans de comunicació.

    Benestar Animal

    • Creació d'un protocol i campanya d´actuació davant l´abandonament I el maltracte d'animals domèstics.
    • Control de colònies felines.
    • Creació d'espais d'oci i activitats animals per a una adequada convivència entre aquests i les persones.
    • Creació de campanyes de conscienciació i de reforç en la recollida dels excrements per al manteniment dels espais i vies públiques.
    • Inspecció i revisió de la situació domèstica dels animals per a garantir unes condicions òptimes.
    • Gestió de la protectora municipal.
    • Establiment de convenis de col.laboració amb associacions i col.lectius que lluïten pel benestar animal.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Igualtat i Diversitat

    • Promoure la participació de la dona mitjançant informació i formació als àmbits social, cultural i polític.
    • Promoure programes globals d’integració de la dona en tots els àmbits de la societat.
    • Coordinació amb les associacions de dones existents.
    • Organització dels actes del Dia de la Dona.
    • Atenció i assessorament, i proposar mesures preventives contra les víctimes de violència de gènere.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Medi ambient i Cicle integral de l'aigua

    • Coordinar i desenvolupar l’Agenda Local 21.
    • Coordinació del voluntariat ecològic.
    • Propostes per a la zones protegides.
    • Representar la Corporació en la Junta del Parc Natural de la Marjal.
    • Promoure accions encaminades a adquirir hàbits i costums a favor del Medi Ambient i el desenvolupament sostenible.
    • Planificar accions encaminades a la conservació i millora dels ecosistemes locals, tant urbans com rurals.
    • Organitzar accions encaminades a modificar el medi degradat.
    • Exercir el control ambiental per al compliment de la legislació vigent en matèria mediambiental.
    • Proposar les mesures adequades per al tractament, recuperació, reciclatge, aprofitament o transformació de residus.
    • Propostes sobre qualificació de nous parcs naturals municipals.
    • Gestionar l’abastiment d’aigua a jardins i dependències municipals, fonts públiques, boques de rec, bombers, etc.
    • Inspeccionar les obres municipals de construcció, conservació i reparació de la xarxa de clavegueram.
    • Controlar l’abastiment i distribució de l’aigua potable, en coordinació amb el departament d’Urbanisme.
    • Controlar les aigües residuals, el seu tractament i abocament a la mar: estacions de bombeig, estacions depuradores i emissari submarí.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
  • Projecte Oliva

    Álvaro Sánchez Ibiza

    Parcs i jardins

    • Organitzar el treball de la Brigada de Jardineria.
    • Gestionar Parcs i Jardins, així com les necessitats materials dels mateixos.
    • Elevar propostes i informes sobre planificació de zones verdes, parcs i jardins.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Festes

    • Proposar i planificar les activitats festives pròpies de l’ajuntament, i de les associacions festives.
    • Potenciar les festes locals.
    • Proposar els dies de festa local.
    • Representar la corporació local davant les juntes de festes.
    • Organitzar esdeveniments festius singulars.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Obres, serveis i serveis públics

    • Organitzar la distribució i el treball de la Brigada Municipal d’Obres i Serveis.
    • Rebre les demandes de servei de les altres delegacions.
    • Controlar i dirigir el funcionament del magatzem de subministraments.
    • Coordinar el funcionament dels serveis d’ús públic: Recollida de fems, neteja viària, enllumenat públic.
    • Establir plans de manteniment, rehabilitació, millora o reparació de les instal·lacions, utillatge infraestructura urbana i rural de domini públic.
    • Proposar la compra, reparació i retirada de vehicles i maquinària obsoleta.
    • Planificar la necessitats de repostos, combustibles i materials auxiliars.
    • Recollida de fem: supervisar la instal·lació, manteniment i buidatge de contenidors i papereres instal·lades en la via pública, així com el control i el seguiment de la concessionària.
    • Control i supervisió de la neteja viària i seguiment del contracte
    • Inspeccionar la xarxa d’enllumenat.
    • Gestionar i dirigir l'Ecoparc.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
  • Projecte Oliva

    Enrique Parra Mañó

    Agricultura i Polígons

    • Promoure plans i programes per potenciar l’agricultura.
    • Presidir el Consell Local Agrari.
    • Propostes i informes sobre planificació d’Infraestructures agràries.
    • Gestió del magatzem d’usos agrícoles.
    • Relacions interadministratives en matèria d’agricultura.
    • Subscriure en representació de l’Ajuntament els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents
    • Polígons
  • Projecte Oliva

    Teresa Tur Pastor

    Comerç, Mercats i Consum

    • Promoure plans i programes per potenciar el comerç
    • Vigilar i informar sobre el compliment de la normativa en matèria d’activitats comercials.
    • Proposar la sol·licitud de subvencions i ajudes a altres administracions en matèries de competències de Comerç i Mercats.
    • Desenvolupar el Pla d’Actuació Comercial.
    • Coordinació amb les associacions de comerciants.
    • Promoure nous aparcaments en zones comercials, en col·laboració amb la Delegació de Gestió Urbanística i/o de Planejament.
    • Organitzar i coordinar la Fira del Motor i altres Fires Comercials.
    • Proposar la modificació de les ordenances de mercats i venda ambulant.
    • Formular propostes sobre conservació, millora i modificació de les instal·lacions del Mercat
    • Controlar els Serveis d’ORA.
    • AFIC
    • Supervisió del funcionament dels Serveis d’Informació i defensa dels consumidors i Usuaris
    • Planificació de campanyes d’informació al consumidor.
    • Proposar la sol·licitud de subvencions i ajudes a altres administracions en matèries de competències de Consum.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Salut pública

    • Elaborar plans i programes encaminats a potenciar estils de vida saludables.
    • Proposta de nous serveis sanitaris a l’administració autonòmica.
    • Planificació de campanyes de vacunació humana i animal.
    • Planificació de campanyes d’eliminació de paràsits i rosegadors.
    • Vigilar la salubritat general de les aigües.
    • Organitzar sistemes de control en la potabilització de les aigües de consum humà.
    • Control dels indicadors de Salut Comunitària.
    • Control del servei de la Canera.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
  • Projecte Oliva

    Ramona Pérez Cots

    Memòria democràtica

    • Seguir desenvolupant el projecte "Els camins de la memòria" (afegint entrevistes, fotografies, testimonis...).
    • Continuar amb els cicles anuals "Fem memòria", obrint-los a aportacions i testimonis locals (vivències del front, de la vida en la ciutat durant el conflicte bèl·lic, de la repressió...).
    • Continuar amb la tasca de retrobar familiars de víctimes, ajudant-los en la seua recerca d'informació i en la posada en contacte de persones amb interessos comuns en aquesta matèria.
    • Facilitar a les víctimes i els seus familiars, la recerca i l'esclariment dels fets de violència o persecució que van patir.
    • Col·laborar amb la Generalitat en tasques com ara la identificació de familiars, recollida de mostres d'ADN, etc.).
    • Identificació i adequada restitució de les víctimes mortals a què fa referència la llei Llei 52/2007 de memòria històrica i la LLEI 14/2017, de 10 de novembre, de la Generalitat, de memòria democràtica i per la convivència de la Comunitat Valenciana.
    • Inventariar, i posar a l'abast dels investigadors/les investigadores, la documentació local existent de l'època de la II República, Guerra civil i immediata postguerra (dades repressió franquista).
    • Impulsar i coordinar l'establiment de criteris de localització, senyalització i conservació in situ de llocs emblemàtics de la Guerra Civil, la repressió franquista, la lluita antifranquista i la transició democràtica.
    • Potenciar les activitats de les entitats memorialistes d’Oliva o que l’àmbit d’actuació tinga relació amb el municipi.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.​

    Cultura, Música i Biblioteques

    • Gestionar la utilització de la Casa Maians, Teatre Olímpia i altres edificis d’ús cultural.
    • Estudi de necessitats en matèria d’infraestructures culturals.
    • Coordinar, promoure, planificar i organitzar el funcionament del Consell Local de Cultura.
    • Programar tot tipus d’activitats artístiques i culturals.
    • Coordinar les activitats musicals i les bandes de música.
    • Coordinar les escoles de música.
    • Proposar la denominació de carrers i places.
    • Proposar protocols, honors i distincions.
    • Exercir la coordinació amb el Comité d’Agermanament de Sisteron, i altres posibles agermanaments.
    • Planificar i potenciar els serveis de publicacions municipals.
    • Organitzar i dirigir l’Arxiu Municipal.
    • Promoure les relacions interadministratives en matèria de cultura.
    • Gestió d’espais culturals.
    • Planificar, organitzar i coordinar les Biblioteques, sales de lectura i hemeroteca.
    • Planificació i creació de noves biblioteques.
    • Promoure les relacions interadministratives en matèria de biblioteques.
    • Subscriure en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

    Museus i Patrimoni arquitectònic i artístic

    • Planificar, organitzar i coordinar els diferents museus de la localitat.
    • Promoure les relacions interadministratives en matèria de museus.
    • Planificació del Servei d’arqueologia.
    • Promoure accions encaminades a la recuperació del patrimoni històric i artístic.
    • Promoure les relacions interadministratives en les matèries de patrimoni històric i artístic.
    • Catàleg de béns i espais protegits.
    • Subscriure en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.
  • Projecte Oliva

    Ana Mascarell Alemany

    Benestar Social

    • Proposar les ajudes en l’àmbit competencial que li corresponga, amb els recursos disponibles.
    • Planificar i organitzar el voluntariat social
    • Coordinar les actuacions derivades d’aquesta delegació amb el gabinet Psicopedagògic
    • Planificar, organitzar i controlar als treballadors socials.
    • Aconseguir ajudes econòmiques i materials de les administracions provincial, autonòmica i estatal.
    • Planificar, organitzar i atorgar beques socials.
    • Establir un fons Econòmic i Social en col·laboració amb entitats privades
    • Conveniar amb entitats públiques i privades en matèria de Serveis Socials.
    • Coordinar els centres socials.
    • Promoure la integració social, educativa i laboral de les persones amb diversitat funcional.
    • Impulsar convenis amb els col·lectius persones amb diversitat funcional.
    • Accions encaminades a l’eliminació de barreres arquitectòniques i de comunicació.
    • Vetlar per la protecció dels menors.
    • Crear els recursos necessaris per a l’atenció dels malalts mentals.
    • Prevenció, rehabilitació i reinserció dels toxicòmans.
    • Accions d'informació dels recursos socials de l’ajuntament.
    • Planificar i gestionar la teleassistència.
    • Planificar els serveis d’ajuda a la família: SEAFI.
    • Accions encaminades a la conciliació de la vida laboral i familiar.
    • Coordinar els convenis de col·laboració Creu Roja-Ajuntament en matèria de Benestar SocialSubscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.​

    Joventut

    • Gestionar l’Oficina d’Informació Juvenil.
    • Gestionar el Casal Jove
    • Proposar millores d’infraestructura juvenil
    • Foment de l’associacionisme juvenil.
    • Desenvolupar el Pla Integral de Joventut.
    • Promoció del Consell Local de Joventut.
    • Elaborar programes d’oci alternatiu per als joves.
    • Subscriure, en representació de l’Ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

     

  • UCIN

    Rosa Pous Marí

    Arxius

    • Organitzar i dirigir l’Arxiu Municipal.

    Cementeri

    • Coordinar el funcionament i el manteniment del servei públic del Cementeri Municipal.
    • Subscriure, en representació de l’ajuntament, els convenis propis de la delegació, aprovats amb anterioritat pels òrgans competents.

Sol·licitut de informació pública

Sol·licita informació al nostre ajuntament que haja sigut elaborada o adquirida en l'exercici de les seues funcions

Sol·licita informació